رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مربی کنونی تیم پاچوکای مکزیک درصبحتهایی به تمجید از مورینیو و تیمش پرداخته

Hugo Sanchez poses with Real Madrid jersey
 

- اوگو سانچس، اسطوره مکزیکی باشگاه رئال مادرید و مربی کنونی باشگاه پاچوکای این کشور ، تولد 54 سالگی اش را جشن گرفت. به همین بهانه هم خبرنگار رادیو مارکا با او تماس گرفت تا تولدش را به او تبریک بگوید و در این گفتگوی تلفنی درمورد شراط کنونی فوتبال اسپانیا از او بپرسد.

سانچس که در دوران حضورش در رئال، بارها پی چی چی لالیگا شد در صحبتهایی اعلام کرد که سبک بازی رئال را بیشتر از سبک بازی بارسا دوست دارد. سانچس دراین باره گفت:«بارسایی ها بازی و پاسکاری خیلی خوبی دارند ولی من سبک بازی رئال را به بارسا ترجیح می دهم. من قدرت تهاجمی رئال را واقعا می پسندم. این سبک فوتبالی است که ما همیشه به رشد آن پرداخته ایم. اگر یک گل به ما بزنند، ما سه گل خواهیم زد و اگر دو بار دروازه ما بازشود، ما 5 گل می زنیم. باید تهاجمی وبا سرعت فوتبال دینامیکی را ارائه داد. البته و بدون شک باید در خط دفاع هم قوی باشیم.»

 

مهاجم سابق رئال درتمجید از مورینیو گفت:« مورینیو رئال را به تعادل ایده آلی رسانده.این همان چیزی است که تک تک تیمهای دنیا آن را کم دارند.» سانچس معتقد است که رئال می تواند در رقابتهای لالیگا، به جایگاه خاصی رسیده و این جایگاه را تثبیت کند:« من مطمئنم که با حضور مورینیو در رئال، این تیم می تواند روند خوبش را ادامه داده و تعداد قهرمانی هایش را به عدد دو، سه یا چهار قهرمانی متوالی برساند. چرا که نه؟ باید به حتی کسب 5 جام لالیگا فکر کرد. این همان کاری بود که ما در آخرین دوران طلایی باشگاه انجام دادیم. رئال بازیکنان مناسب ، مربی ایده آل و هواداران فوق العاده ای برای رسیدن به این هدف را دارد.»

اوگو سانچس که 5 عنوان پی چی چی لالیگا و یک کفش طلا، به عنوان برترین گلزن رقابتهای اروپایی را کسب کرده، هیچ وقت نتوانست توپ طلا را فتح کند؛ چون در دهه 1980 این جایزه به بازیکنان غیراروپایی نمی رسید. الان او معتقد است که جایزه بهترین بازیکن دنیا باید به یک بازیکن اسپانیایی برسد:« من خوشحال می شوم که یک بازیکن اسپانیایی این جایزه را ببرد ولی چه مسی و چه رونالدو هم شایستگی کسب این جایزه را دارند. در سال 2010 باید چاب یاین جایزه را می برد و در آن زمان اوشایسته کسب توپ طلا بود. الان فوق العاده این خواهد بود که کاسیاس این جایزه را مال خود کند.»

این مربی مکزیکی درمورد موفقیتهای تیم ملی اسپانیا در یورو صحبت کرد و به این نکته اشاره کرد که آغازگرتمام این موفقتیها لوئیس آراگونس بوده:« آراگونس ذهنیت فوتبالیست های اسپانیایی را تغییر داد. با کسب اولین جام مهم در تیم ملی ، طلسم شکسته شد؛ الان دیگر اسپانیایی ها به خودباوری رسیده اند.»

 اوگو سانچس ادامه داد:« الان تیم ملی اسپانیا بهترین تیم تاریخ دنیای فوتبال است و از برزیل دهه 70 پیشی گرفته. هیچ بحث و شکی دراین نیست. چون با فوتبالی که اسپانیا بازی می کند و با جامهایی که کسب کرده نامش در تاریخ ثبت شده است. اسپانیا می تواند با بازیکن 9 و یا بدون بازیکن 9 بازی کند. از نظر استراتژیکی و تکنیکی حریف را سورپرایز بکند واین کاری اساسی است. سبک بازی اسپانیا سبکی است که همه ما دوست داریم درتیمهایمان پیاده کنیم. تمام تیمهای ملی دنیا می خواهند از سبک بازی اسپانیا تقلید کنند و مثل اسپانیا بازی کنند و کسی که بگوید که این طور نیست، دروغ گفته. همه تیمها به نحوی تمرین می کنند که شبیه اسپانیا باشند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 23 تير 1391برچسب:, ] [ 15:31 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید